قبل از اینکه بخواهید برای خود یا مجموعه ای لیوان تبلیغاتی ، یا همان ماگ را به تولید برسانید باید به چند نکته توجه ویژه ای داشته باشید:
در مرحله اول : باید موارد استفاده لیوان و مکان استفاده لیوان برایتان مشخص باشد، مثلا اگر قرار باشد لیوان شما فقط روی میز مدیر باشد که این تبلیغات اصلا دیده نمیشود، باید در مکان های عمومی تر و یا حتی پر رفت و آمد که در معرض دید و یا حتی نوع استفاده متفاوت باشد مثلا از لیوان شما به حالت لوکس روی یک میز و جنبه نمایشی دارد در استفاده که در دید افراد متفاوت قرار میگیرد و باعث تبلیغ وسیع تری برای شما می شود.
در مرحله دوم: شما باید به این دقت کنید که نوع تبلیغ رو چگونه پیش ببرید که مشتری جذب تبلیغ روی لیوان شود، مثلا شما نمیتوانید از لیوان سرامیکی (ماگ) مثل یک بنر بزرگ استفاده کنید و همه نکان کار خود یا جنس خود را روی لیوان بیاورید باید توجه داشته باشید که هرچه از کلمات کمتری برای فهم موضوع تبلیغی استفاده کنید بیننده به طور ناخودآگاه به سمت لیوان جذب میشود تا بتواند از موضوع تبلیغ شما سر در بیاورد( حس کنجکاوی)، مثلا از یک لوگو با آدرس سایت، یه طرح خلاق که مرتبت به کار شما می باشد و …
در آخر میتوان توضیح داد که لیوان های سرامیکی ( ماگ) اگر در تیراژ بالا مورد سفارش قرار بگیرند برای چاپ از کوره استفاده میشود ، اما در تیراژ پایین میتوان از دستگاه سابلیمیشن استفاده نمود که با حرارت متمرکز یک یا چند لیوان رو همزمان چاپ میکند. که مفصل در مورد آن در ادامه توضیح میدهیم.